background img

The New Stuff

Aylin Prandi Kimdir?


Aylin Prandi ismini ilk duyduğumda, Türk bir şarkıcı sandım. Kendisi Fransız ve Arjantin asıllı oyuncu ve şarkıdır.

Çok sevimli, sıcak, hareketli ve kıpır kıpır bir kız. Mavili pembeli piti kareli gömleği hep üzerinde. Bir çok videosunu izledim ve üzerinde hep bu gömleği, altında klasik bol kot pantolonu ve kırmızı ayakkabılarıyla gördüm. Ya bu kızın giyecek hiçbir şeyi yok ya da bu izlediklerimin hepsi bir günde çekildi galiba diye düşündüm. Fakat tabii ikisi de saçma bir tahmin oluyor. Fark edince aslında Aylin Prandi'nin vermek istediği mesaj ''ben de sizlerden biriyim'' oluyor. Hani bizim ünlülerimiz de dahil, dünyadaki bir çok ünlünün ''bir giydiğimi bir daha giymem ıyyk'' triplerine sahip değil. Oldukça doğal ve kendisi gibi.

Prandi, Toto Cutugno'nun L'italiana parçasıyla beni kendisine çekti diyebilirim. Gerçekten harika yorumlamış. Bir o kadar güzel olan 24000 Baci performansı ile de gayet başarılı. En çok da 'Solo Tu' performansı ile seviliyor. Benim, L'italiana'dan sonra severek dinlediğim şarkısı ise 'Sara Perche Ti Amo'

L'italiana:


24000 Baci


Sara Perche Ti Amo


Sizden Tweetler: 

@Tanga_Juan: Kadının dibi. Aylin Prandi - Solo Tu(acoustique) 

@gzmmkyaa: Sevgim bunu. Aylin Prandi - 24000 Baci

@hakan_kahraman: Mühendis gömleği bir tek bu kadına yakışıyor çok net. :) Italiana - Aylin Prandi

@cnsclpvrd: Aylin Prandi - 24000 Baci. Keyfime diyecek yok :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.