background img

The New Stuff

Ne Dinliyorum?


Sevgili beybi feyslerim, beni sürekli takip edenler bilir; sizlerle sık sık o sıralar en çok dinlediğim şarkıları farklı başlıklar altında sunuyorum. Yine aynı şekilde yapacağım. Bu sıralar dinlediğim şarkılar tarz açısından değişkenlik gösteriyor aslında. Yine de bakalım neler dinliyorum?


İlk olarak bunu paylaşmak istedim. Bildiğimiz gibi 30 Mayıs'ta Rihanna İstanbul'da konser verecek. Ben de böyle şarkılarına bu aralar feci şekilde takık ve konsere gidemeyeceğim için yakına yakına dinliyorum. Diamonds bu aralar vazgeçilmezlerim arasında. 


2011 Billboard'da sahnelediği gösteri ile beni benden alan Beyonce, bu şarkısıyla da beni çılgına çeviriyor diyebilirim. Bu kadın tek kelime ile HARİKA!


Miley Cyrus'u çok sevdiğimi söyleyemem. Geçenlerde Facebook'ta dolanırken denk geldim bu şarkıya ve hadi bir dinleyeyim dedim acayip hoşuma gitti. Bu şarkıda bu sıralar vazgeçilmezler arasında yer alıyor.


İngilizce şarkıların kapanışını yine beybim Ririşko ile yapmak istedim. Bu şarkıyı aslında Diamonds'dan daha çok seviyorum. Şarkıyı ilk Victoria's Secret defilesinde dinledim ve çok beğendim. Şarkı sonundaki yürüyüşü de bir başka konu tabii. Mankenleri ezdi geçti resmen. 


Ve Türkçe şarkılara bu parça ile geçiş yaptık. Gökhan Türkmen'i hiç sevmem. Adamın tipi çok itici geliyor bana. Bu şarkı çok hoşuma gitti, özellikle Bahadır Tatlıöz'ün sesi ten point. 


Emre Aydın'ın Soğuk Odalar şarkısından sonra tanıdığım Gülden Mutlu'nun Unutamam Dedin isimli şarkısı çok başarılı olmuş. Sesi zaten harika, şarkı da güzel olunca haliyle vazgeçilmezler arasına geçiş yapıyor. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.