background img

The New Stuff

Iggy Azalea - Work


Geçtiğimiz hafta Facebook'da dolanırken denk geldim Iggy Azalea'ya. Kendisi Avustralyalı rap şarkıcısıdır. Work isimli şarkısı ile son zamanlarda çoğu kişi tarafından bilinmekte. Oldukça güzel ve hareketli bir parça. Facebook'da gördüğümde ''Rihanna'ya yeni rakip'' başlığı altındaydı. Iggy bana daha çok Nicky Minaj'ı çağrıştırdı doğrusu. Tarzı, şarkıları ve hatta vücut ölçüleri bile Nicky Minaj'ın kopyası gibi. Tek fark ten renkleri. Iggy, Minaj'ın beyaz versiyonu adeta.

Iggy'nin şarkılarını sizlerle paylaşmak istedim. Normal şartlarda rap şarkı Türkçe olsun İngilizce olsun pek hoşuma gitmez. Nicky Minaj'ın şarkıları nadiren hoşuma gider. Iggy'nin şarkıları kıpır kıpır, çok hoş ve arka arkaya dinleme isteği uyandırıyor. 

My World: 

Work:

Beat Down: 

Pussy: 

Sizin Tweetleriniz: 

@emeroglan: Iggy Azalea. Bu kadına hastayım. Bir kadın rap şarkılarını bu kadar güzel söyler, bu kadar güzel olur.
@DonnKisoot: Iggy Azalea diyorum başka da bir şey demiyorum.
@Jumbomuzık: Nicki Minaj mı yoksa Kim Kardashian mı deseler hiç düşünmeden Iggy Azalea derim. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.