background img

The New Stuff

Evden Çok Uzakta - Kristin Hannah


Kristin Hannah'nın kitaplarını okumak benim için çok çok çok büyük bir zevk gerçekten. Hannah, beni her kitabında etkilemeyi başarıyor ve Evden Çok Uzakta adlı kitabı da onlardan biri oldu.

Yazar bu kitapta, bir ailenin nasıl parçalanabileceğini anlatıyor. Fakat şimdiye kadar hiç okumadığımız, görmediğimiz bir yolla.

Jolene, yıkık dökük bir ailede geçirir çocukluğunu. Alkolik bir baba ve babaya platonik bir aşk besleyen anne. Sevgi nedir bilmeyen Jolene, büyüdüğünde Michael ile harika bir evliliğe adım atarlar. Fakat daha harika ve etkileyici olan ise Jolene ile Michael'in tanışmaları ve ilk görüş sonrasında 6 yıl sonra buluşmaları.

Jolene, Hava Kuvvetlerinde komutandır. Uçmayı çok seviyor. Fakat böyle bir işe sahip olmasından Michael hiç memnun değil. İlerleyen bölümlerde Jolene, en yakın arkadaşı Tami ile Irak'a savaşa gider. Gitmeden önce Michael söylediği o söz aileyi en orta noktasından parçalayacak ve toparlaması da zor olacak. Her ne kadar o sözü söylediğine pişman olsa da.

Jolene ve Tami, Irak'taki savaşta hayatlarının tamamen değişeceğini içten içe bilseler de hiçbir zaman bunu kabullenmediler. Fakat ne yazık ki ikisinin de korktuğu şey başlarına geldi.

Ve bu olay sonucunda, aileler tamamen değişti. Hatalar, pişmanlıklar ve en önemlisi de aşk, sizi bu kitapta içine alacak.

Kitabın başında her ne kadar sizin de canınız acıdığı için gözyaşı dökseniz de, kitabın sonlarında o gözyaşlarınız mutluluktan akacak.

Bu kitabı mutlaka alıp okumalısınız.

Hannah'nın diğer kitaplarında olduğu gibi bu kitap da benim için çok ayrı bir yere sahip oldu. Sahi, Kristin Hannah'nın her kitabı benim için hep ayrı bir yerde olacak.

6 yorum: Leave Your Comments

  1. Ben Kış Bahçesi ve Ateşböceği Yolu'nu okumuştum.Tamda yarın ya bu kitabı ya da Hep Beni Sev kitabını alacaktım.Kış Bahçesinden gerçekten çok etkilendim bir saat boyunca ağlamıştım.Kristin Hannah gerçekten muhteşem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateşböceği Yolu, Kış Bahçesi ve Gece Yolu'nu okumuştum, hepsinde de hüngür hüngür ağladım açıkçası. Bu kitapta aynı şeyleri yaşadım. Şu an Gerçek Renkleri okuyorum, eminim ki o da ağlatacak beni. Hannah okuyucuları nasıl etkileyeceğini çok iyi biliyor, bu kitabı almanızı tavsiye ederim :)

      Sil
    2. İNSANLARIN FİKİRLERİNE NEDEN BÖYLE SAYGISIZCA YORUM YAPIYOSUN. NE SEVİYESİZ BİŞEYSİN SEN

      Sil
  2. Bugün Gece Yolu'nu aldım.Bakalım nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim ki aklınızdan hiç çıkmayan bir kitap olarak kalacak. :)

      Sil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.